Klageansvarlig

God skik, interessekonflikter mv. jf. kap. 4 i Lov om finansielle rådgivere.

Klageansvarlig

God skik, interessekonflikter mv. jf. kap. 4 i Lov om finansielle rådgivere.

Klageansvarlig

Hvis du føler dig dårlig rådgivet af AMICUM, og mener at have lidt et tab, skal du rette din klage til den klageansvarlige i AMUCUM.

klageansvarlig@amicum.dk.

Hvis der ikke kan opnås enighed om klagens indhold og relevans, kan du rette en klage til Forbrugerklagenævnet, hvis du har lidt et tab på grund af forkert eller manglende rådgivning.

Din klage kan føre til erstatning eller nedslag i rådgivningens pris.

Du skal sørge for, at have din dokumentation i orden. Det vil sige, at du skal gemme alle papirer, og andet der kan dokumentere hændelsesforløbet.

Forbrugeklageankenævnet kan kontaktes via dette link:

https://naevneneshus.dk/om-os/godkendte-ankenaevn/

Du kan også henvende dig til:

Forbrugerklageankenævnet
Carl Jacobsens vej 35
2500 Valby
Telefon: 4171 5000

Kontakt os

Send os en besked, så kontakter vi dig hurtigst muligt, eller

Book et afklaringsmøde og se hvad vi kan hjælpe dig med.

Første møde er gratis